Reklamácie
Máte otázku k reklamácii, alebo vráteniu tovaru?
Reklamácie
Reklamácie v rámci záručnej doby:
Záruka:
- 5 rokov - tlakomery OMRON zakúpené po 1.2.2024 (len prístroj)
- 5 rokov - tlakomery OMRON M3, M3 Comfort, M4 Intelli IT, M6 Comfort, M7 Intelli IT, EVOLV, Complete, RS4, RS7 Intelli IT, zakúpené po 1.6.2023 (len prístroj)
- 3 roky - ostatné tlakomery (len prístroj), inhalátory, teplomery, váhy s tukomerom, neurostimulátory
- 2 roky - krokomery, váhy bez tukomeru, manžety, ostatné príslušenstvo
Ak ste tovar zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a máte ho v záručnej dobe, stačí ak nám ho kompletný aj s príslušenstvom pošlete spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúra) a stručným popisom závady na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava. Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase a opravený, alebo vymenený tovar zašleme kuriérom späť na vašu adresu.
Ak ste tovar nezakúpili v internetovom obchode tlakomeryomron.sk, s reklamáciou v rámci záručnej doby sa prosím obráťte na predajcu od ktorého ste tovar kúpili.
Reklamácie po uplynutí záručnej doby:
Ak máte starší prístroj OMRON a potrebujete ho dať opraviť, alebo preskúšať jeho presnosť, obráťte sa prosím priamo na autorizovaný servis OMRON. Napr. v Bratislave na ulici Pri Majeri 22 (tel. 02/44871457, servis@celimed.sk).
Najčastejšie problémy
Chybná manžeta od tlakomeru
Ak máte prasknutú manžetu od tlakomeru (uniká z nej vzduch a tlakomer nedokáže odmerať krvný tlak), je potrebné danú manžetu vymeniť za novú. Vzhľadom na vysoký tlak v manžete sa bohužiaľ manžety zalepiť, alebo inak opraviť nedajú. V rámci 2-ročnej záručnej lehoty postupujte prosím podľa informácií vyššie. Ak máte manžetu už po záruke, novú si môžete vybrať z nášho kompletného sortimentu náhradných manžiet OMRON.
Inhalátor neparí tak výdatne ako keď bol nový, prípadne vyskakuje hadička z prístroja
Vrátenie tovaru v zákonom stanovenej lehote (odstúpenie od zmluvy)
Ak s výrobkom nie ste spokojní, v lehote do 14 dní od jeho prevzatia nám ho môžte bez udania dôvodu vrátiť. Stačí, ak nám ho kompletný a nepoškodený pošlete späť na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava, spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, kde okrem iného uvediete vaše číslo účtu pre vrátenie platby. Tú vám poukážeme obratom po prijatí vráteného tovaru.
Inhalátory, teplomery a neurostimulátory je z hygienického dôvodu možné vrátiť len nepoužívané.
Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.