Reklamácie

Máte otázku k reklamácii, alebo vráteniu tovaru?

Reklamácie

Reklamácie v rámci záručnej doby:

Záruka:

  • 5 rokov - tlakomery OMRON zakúpené po 1.2.2024 (len prístroj)
  • 5 rokov  - tlakomery OMRON M3, M3 Comfort, M4 Intelli IT, M6 Comfort, M7 Intelli IT, EVOLV, Complete, RS4, RS7 Intelli IT, zakúpené po 1.6.2023 (len prístroj)
  • 3 roky - ostatné tlakomery (len prístroj), inhalátory, teplomery, váhy s tukomerom, neurostimulátory
  • 2 roky - krokomery, váhy bez tukomeru, manžety, ostatné príslušenstvo 

Ak ste tovar zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a máte ho v záručnej dobe, stačí ak nám ho kompletný aj s príslušenstvom pošlete spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúra) a stručným popisom závady na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislava. Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase a opravený, alebo vymenený tovar zašleme kuriérom späť na vašu adresu.

Ak ste tovar nezakúpili v internetovom obchode tlakomeryomron.sk, s reklamáciou v rámci záručnej doby sa prosím obráťte na predajcu od ktorého ste tovar kúpili. 

Reklamácie po uplynutí záručnej doby:

Ak máte starší prístroj OMRON a potrebujete ho dať opraviť, alebo preskúšať jeho presnosť, obráťte sa prosím priamo na autorizovaný servis OMRON. Napr. v Bratislave na ulici Pri Majeri 22 (tel. 02/44871457, servis@celimed.sk).


Najčastejšie problémy

Chybná manžeta od tlakomeru

Ak máte prasknutú manžetu od tlakomeru (uniká z nej vzduch a tlakomer nedokáže odmerať krvný tlak), je potrebné danú manžetu vymeniť za novú. Vzhľadom na vysoký tlak v manžete sa bohužiaľ manžety zalepiť, alebo inak opraviť nedajú. V rámci 2-ročnej záručnej lehoty postupujte prosím podľa informácií vyššie. Ak máte manžetu už po záruke, novú si môžete vybrať z nášho kompletného sortimentu náhradných manžiet OMRON

Inhalátor neparí tak výdatne ako keď bol nový, prípadne vyskakuje hadička z prístroja

Nádobka na liečivo je pravdepodobne zanesená zvyškami inhalačnej látky. Prečistite nádobku kys. citrónovou alebo octom, potom riadne prepláchnite. Z hygienického dôvodu výrobca odporúča výmenu nádobky na liečivo 1x za rok.
 

Vrátenie tovaru v zákonom stanovenej lehote (odstúpenie od zmluvy)

Ak s výrobkom nie ste spokojní, v lehote do 14 dní od jeho prevzatia nám ho môžte bez udania dôvodu vrátiť. Stačí, ak nám ho kompletný a nepoškodený pošlete späť na našu adresu PROARTE s.r.o., Horná Vančurova 18, 83101 Bratislavaspolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, kde okrem iného uvediete vaše číslo účtu pre vrátenie platby. Tú vám poukážeme obratom po prijatí vráteného tovaru.  

Inhalátory, teplomery a neurostimulátory je z hygienického dôvodu možné vrátiť len nepoužívané.

 

Podrobnejšie informácie k reklamáciám a vráteniu tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.